Five-a-side 2020 blev afviklet under åben himmel

09. november 2020 kl. 08:36

Så blev der atter holdt Five-a-Side for Lundtofte BK’s ungdomsafdeling. Five-a-Side har traditionelt været afholdt for at markere afslutningen på græssæsonen, men takket være vores flotte nye anlæg, kan der nu spilles ude hele året i Lundtofte. Derfor kan vi nu godt afholde Five-a-Side med hygge fodbold, og efterfølgende uddeling af årsglas og pokaler.

Årets ungdomsspiller blev kåret, og i år gik den fornemme titel til Tobias Nielsen fra årgang 2006. Årets ungdomstræner blev i år Søren Rinnov Østergaard for sit enorme og entusiastiske arbejde med en af klubbens største årgange - Årgang 2011.

Frank Jensens mindepokal blev endeligt fysisk overrakt, efter at indgravering af pokalen har været Corona ramt, til Kim Wassmann fra årgang 2010. Der blev sagt pænt farvel til træner Jesper Frost fra 2007, som stopper efter en lang og flot indsats.

Årgang 2002/03 blev noget brat stoppet da lyset slukkede kl. 17:15. Sorry I ikke fik spillet turneringen færdig – trænerholdet så presset ud på det tidspunkt, så der var måske et meget godt tidspunkt at stoppe på.

Tak til alle trænere, Holdledere og ikke mindst forældreforeningen som igen i år stod for at servicere spillerne med mad og drikke, for at dagen igen i år blev hyggelig og underholdende.

Tobias Nielsen

Søren Rinnov Østergaard

Kim Wassmann

Flere billede i galleriet nedenfor .... det var Troels, som var forbi med kameraet.