Trænerkursus efteråret 2023

08. november 2023 kl. 16:55

Lundtofte Boldklub har hen over sommeren arbejdet på at opfylde kravene til at blive DBU Børneklub. Et af kravene er, at vi skal have en Børneudviklingstræner. Og som man allerede har kunnet læse om her på siden tidligere på sæsonen, så hedder vores Børneudviklingstræner Thomas Holst Vester. Med sin brede baggrund som træner i bl.a. Lundtofte Boldklub og sin store passion for breddefodbold, er Thomas et fantastisk match for Lundtofte Boldklub. Uddannelse af trænere er et af Thomas' fokuspunkter som Børneudviklingstræner, og ud over de forløb han selv afholder med de enkelte årgange, har Thomas også formået at få stablet endnu et C1 trænerkursus på benene med deltagelse af ca 10 ungdomstrænere fra Lundtofte Boldklub. Første kursusaften var tirsdag 7. november, hvor der både blev arbejdet med teori inde i varmen og praksis ude på banerne. Ingen tvivl om, at de mange tiltag omkring ungdomsafdelingen vil gavne Lundtofte Boldklub både på kort og på langt sigt i form af gladere børn og dygtigere fodboldspillere.