Five-a-side 2023

21. november 2023 kl. 16:02

Søndag den 19/11 blev vores traditionelle five-a-side afholdt i ungdomsafdelingen. Oprindeligt var det afslutningen på udesæsonen vi fejrede, men med kunstgræsbanernes indtog er vi ude hele året, så det er nu blevet afslutning af græssæsonen, som vi markerer.

For 5. gang blev det afholdt udendørs. I år var vejret ikke helt med os, og især først på dagen var det koldt og vådt. Det var godt at se vejret ikke kunne spolere det gode fodboldhumør.

Alle hold fik spillet fodbold, uddelt årets glas, og nogen også de fire pokaler, Årets Kammerat, Årets Fighter, Årets Spiller, og Årets flidspræmie.

Vi fik kåret årets ungdomsspiller i Lundtofte Boldklub, og i år blev det, fra årgang 2011, Patrick Elsborg, som får lov at have vores vandrepokal i det kommende år. Pokalen går helt tilbage til 1994.

Og endnu en gang tak til Forældreforeningen, for igen i år at sørge for pølser og drikkevarer til alle holdene.

Flere billeder fra dagen

MH