Five-a-side 2019

29. oktober 2019 kl. 10:54

Den 27. oktober var det atter tid til fejring af afslutningen på udendørssæsonen for ungdomsafdelingen. Da hallen er lukket, foregik det i år ude på kunsten, hvor alle hold fik 1 time til et lille fodboldarrangement, og efterfølgende pølser mm i cafeen.

De traditionelle årsglas og de 4 årets pokaler skulle uddeles. Det er årets kammerat, årets flidspræmie, årets fighter og årets spiller.

Årets ungdomsspiller i Lundtofte Boldklub blev i år Viktor Rosenkrantz-Theil fra årgang 2010. Udnævnt for sine evner som leder og dirigent, og evne til at løfter sine holdkammeraterne med fine opmuntrende bemærkninger.

Tak til alle der bidrog til en hyggelig dag, og især tak til forældreforening for god service hele dagen igen i år.