U17 sæsonstart med nye sponsorer

08. september 2022 kl. 08:26

Lundtofte Boldklubs U17 hold har over sommeren måtte sande, at mange spillere har forladt klubben til fordel for diverse ungdomsuddannelser og efterskoler, sidstnævnte er forhåbentligt et på gensyn.

Men alligevel har de resterende spillere holdt humøret højt. Dette skyldes blandt andet, at de har været så heldige at have fået nogle super sponsorere med på holdet. V8 Construction og Flemming Madsen VVS har klædt drengene pænt på i form af nyt træningstøj og et nyt kampsæt. Der skal lyde en kæmpe tak til både V8, Morten Baunsgaard og Flemming Madsen VVS for støtten.

Holdet har blot været i kamp tre gange, hvilket har været en blandet fornøjelse spillemæssigt. Efterårssæsonens første kamp blev spillet på hjemmebane mod Bagsværd Boldklub, hvor det blev til et knebent nederlag på 2-3, Lundtoftes målscorere var Carl og Jonathan. Anden kamp i sæsonen skulle blive en yderst målrig affære, hvor Lundtofteholdet vandt hele 9-0 over lokalrivalerne fra FC Rudersdal. Målene blev scoret af Jonathan (4), Mohammed (4) og Benjamin (1). I sæsonens tredje kamp skulle Lundtofte på en svær udebane mod rækkens nr. 1 Snekkersten IF, som desværre trak det længste stå og udnyttede fejl i Lundtofteforsvaret, mens Lundtoftedrengene havde svært ved at udnytte de chancer, som holdet ellers spillede sig flot frem til. Kampen endte 3-1 til Snekkersten. Det eneste Lundtoftemål blev sat ind af Tinus, der scorede via stolpen på indirekte frispark i kampen sidste minut.

Skulle du være født i årgang 2006 og have lyst til at starte til fodbold, så er du velkommen til at skrive til holdets træner Mads Thygesen for en prøvetræning.