Senior 1 ude af pokalen efter en god indsats

13. maj 2021 kl. 11:37
Klubbens bedste seniorhold er i øjeblikket i gang med det såkaldte nedrykningsspil fra Sjællandsserien og i lørdags lykkedes det heldigvis at hive en 1-0 sejr hjem i Snekkersten på et mål af Mikkel Buch, og derfor er der lige nu gode chancer for, at holdet også efter sommerferien spiller i Sjællandsserien, men reglerne er ret komplicerede, så vi må afvente situationen i Danmarksserien.
I går aftes var der afbræk i turneringen med en pokalkamp mod Værebro, som spiller med i oprykningsspillet i Sjællandsserien. Kampen endte med et 0-2 nederlag efter en mere end godkendt præstation af et meget ungt Lundtoftehold, som blandt andet talte Luka, Martin og Simon fra vores U19 hold, og også Trøst, Linus og Marcus fra det "gamle U19 hold". Dejligt at se så mange af vores egne spillere fra ungdomsrækkerne gøre det så fint på klubbens bedste hold, og i går var der også comeback til Martin Knudsen efter en skadespause.
Held og lykke til Sjællandsserieholdet i de næste vigtige kampe og kom endelig og støt holdet igen på lørdag kl.13, hvor det går løs hjemme mod Hundested.
Forza Lundtofte
Claus