Ny kasserer

Claus Abildgaard
09. august 2023 kl. 08:10
Holst overtager fra Vistisen
Hej alle i Lundtofte Boldklub.
Fra og med i dag overtager Morten Holst kassererposten i Lundtofte Boldklub fra Peter Vistisen.
Peter havde pga arbejde/uddannelse desværre ikke længere tid, men så er det dejligt, at en rigtig Lundtofte dreng i Morten Holst vender tilbage til bestyrelsen efter nogle år som suppleant.
For dem af jer som ikke kender "Holst", er det bare at sige, at Holst har været i klubben nærmest hele sit liv både spiller, træner og bestyrelsesmedlem.
Derudover er vi så heldige, at Holst til daglig arbejder i DBU med it-systemer, så han kender alt til både Kampklar, Kluboffice og meget mere.
Velkommen til Holst og tak til Peter for en stor indsats i 2 omgange på kassererposten.
Vi håber Peter indimellem kan få lidt tid til at hjælpe som vores handyman.
Det nye boldrum: Vi afventer tilbud fra et firma på indretning med stålbure - I hører nærmere.
Forza Lundtofte
Claus