Teknisk træning og trænerinspiration

20. marts 2022 kl. 10:28

Lundtofte har indgået aftale med Emil Nielsen, som driver FKA Academy. Emil er professionel træner, og er bl.a tilknyttet Gentofte Fodbold Akademi samt andre klubber i hovedstaden - og nu er det så lykkedes at lokke Emil til Lundtofte.

Emil kommer til at arbejde med årgang 2010-2015. Ideen er, at trænerne for hver årgang samarbejder med Emil om, hvilke fokuspunkter de ønsker. Trænerne får hermed mulighed for at lære nye øvelser og hente inspiration, og spillerne får en helt anderledes træning end til daglig.

De første par træninger er afviklet. Vi glæder os til af følge processen igennem hele foråret. Her er et par udtalelser fra trænerne

“Spændende og lærerige øvelser både for børnene og os trænere”

“Dejligt med eksternt input, børnene var dybt koncentrerede”

“En anderledes måde end trænerkursuser at få inspiration, en fornøjelse at se Emil i aktion”

Vi er en breddeklub, men vi tager træningen seriøst og går meget op at give vores trænere optimale muligheder.

/John T