Stjernefest

16. juni 2022 kl. 07:48

Endnu en gang afholdt Lundtofte Boldklub en stjernefest. Det gode faste fest team med Tim Madsen, Morten Hørdum og Kim Rasmussen havde i samarbejde med Forældreforeningen fået et rigtig flot arrangement op at stå.

Det hele startede med en lille kamp med nogle af vores tidligere seniorspillere, hvorefter det nuværende 1. hold tog over i en alt afgørende kamp mod Gladsaxe- Hero, om overlevelse i Sjællandsserien.

Efter en flot men også meget spændende kamp sendte de blå fra Ravnholmvej, de røde fra Gladsaxe retur med et 3-2 nederlag, hvilket også betød nedrykning for dem. Lundtofte derimod havnede ”pludselig” på en 9 plads efter 3 sejre i træk, og dermed ”langt” fra nedrykning.

Og 2. og 3. holdet stod ikke tilbage for 1. holdet og fik begge 3 point i deres kampe, der var således lagt op til en forrygende Stjernefest i solrige omgivelse, med herlig mad fra Forældreforeningens

Flittige kokke team Torben og Gitte. Klubsangen lød op til flere gange i løbet af aften, og ved midnat tog de unge videre, og de lidt ældre festede til den lyse morgen. Rigtig hyggeligt med sådan en fest, hvor mange på tværs af alder gir den gas sammen.

Tak til alle gode hjælpere i baren, køkken, arrangører, oprydning osv. også tak til alle de tidligere medlemmer både damer og herre for at komme for Ravnholmvej denne skønne sommerdag – Vi ses forhåbentlig en anden gang i LB.

Forza Lunderen