Lundtofte til Musik i Lejet

26. juli 2022 kl. 10:09

For anden gang stillede Lundtofte Boldklub op til Musik i Lejet som frivillige for at tjene en skilling til klubben. Vi var 12 personer i en skøn blanding af bestyrelse, træner, spiller og repræsentanter fra Lundtough Ladies og De Voksne Mænd og ikke mindst familiemedlemmer til alle disse.

Opgaven bestod denne gang i at kontrollere armbånd ind til de frivilliges 2 telte, og vi havde travlt i blandet vejr med sol, regn og blæst.

Ikke alle kunne forstå, at de ikke lige kunne komme ind til diverse goder, da de ikke havde det rigtige armbånd, men de tog det nu generelt pænt, når de myndigt og venligt blev afvist af det stærke Lundtofte hold.

Vi stod et godt sted og fik mulighed for at høre en del musik fra Den Store Strandscene med store danske navne som Gnags, Scarlett Pleasure, TV2 2, Tessa, Jada.....

Fra formandens side kæmpe tak til alle som stillede op til en krævende arbejdsopgave, og en særlig tak til Per Baunsgaard som organiserede det hele med sikker hånd og trådte til, når det kneb. Vi kunne godt mræke, at Per er en særdeles erfaren festivalorganisator efter mange år på Roskilde Festival med "Mamas Corner" med mange flere frivillige at holde styr på.

Forza Lundtofte

Claus