Lundtofte i Parken

16. juni 2022 kl. 07:53

Lundtofte Boldklub har rigtig mange gode frivillige trænere, holdledere osv. uden alle disse personer var Lundtofte Boldklub ikke det samme. Rigtig mange børn, unge og ældre har glæde af vores tilbud. Som tak for indsatsen havde bestyrelsen inviteret alle disse ildsjæle en tur i Parken, for at se landskampen mod Østrig med lidt spisning inden kampen.

Vi havde 60 frivillige i Parken og sikken en herlig aften, vi havde sammen. Ikke nok med at vi fik en OK fodboldkamp med 2 mål og dansk sejr i en fyldt og feststemt Parken, mange af trænerne fik også lejlighed til en rigtig god fodboldsnak og knytte kontakte på tværs af hold og årgange. Ungdomsleder Troels Balle var så heldig at vinde en signeret landskamptrøje, som sikkert giver glæde selvom det var en størrelse M.

Bestyrelsen takker alle for jeres store indsats for Lundtofte.