Forældreforeningen overgår sig selv

15. marts 2020 kl. 16:50

I disse lidt grå og dystre Corona-tider er der lyspunkter. Vi har modtaget følgende fra Forældreforeningen:

"Lundtofte boldklubs forældreforenings bestyrelse arbejder i disse tider hjemmefra, vores planlagte generalforsamling den 20. marts, hvor vi plejer at overrække årets donation, er aflyst.

Det skal ikke gå ud over ungdomsafdelingen i Lundtofte boldklub, så vi offentliggør hermed vores donation til Ungdomsafdelingen.

Finn Riber Rasmussen"

-----------------------------------------------------------------------------

150.000! Utroligt! ...... Julebanko blev aflyst pga skader på Lundtoftehallen, men hvad gjorde Forældreforeningen? .... De kontaktede alle sponsorer og fik flotte donationer, sammen med Lyngby Boldklub arrangerede Forældreforeningen "Superliga Banko" - det første nogensinde! Og vi kan blive ved .... tænk bare på Forældreforeningens daglige tilstedeværelse i klubben, hvor der næsten altid er åbent ... "mange-bække-små" gælder også her.

Vi har ganske enkelt verdens bedste støtteforening! Og takket være den flotte gave, kan vi igen i år tilbyde vores ungdomsspillere rejser, ture, oplevelser mm ligesom vi også har mulighed for at hjælpe og støtte børn fra økonomisk trængte hjem med kontingent, udstyr, deltagelse på fodboldskole mm.

Tusind tak for den flotte gave.