JULEBANKO - AFLYST

09. november 2019 kl. 15:42

PRESSEMEDDELELSE

Aflysning af julebanko i Lundtofte. Åres store juletradition i Lundtofte gennem 44 år er desværre aflyst i 2019, da Lundtoftehallen midlertidigt er lukket og afspærret på grund af sætningsskader. Det er desværre ikke lykkedes os at finde alternative, velegnede lokaliteter i Lundtofteområdet, da det er et ”set-op”, der strækker sig over flere dage. Det er med megen vemod, vi har taget dette nødvendige skridt, men vi vender stærkt tilbage i julen 2020. Årets julebanko er forældreforeningens flagskib i vores bestræbelser på at skaffe midler til ungdomsafdelingen i Lundtofte boldklub. Så vi håber på hjælp og støtte fra vores faste sponsorer og lokalbefolkningen, så vi alligevel kan hjælpe ungdomsafdelingen i Lundtofte boldklub.

Finn Riber Rasmussen                                                                       Forældreforeningen i Lundtofte boldklub. Mobilpay 27564