Lundtofte Boldklub bekæmper COVID-19

image Arbejdet bliver naturligvis udført af uddannede frivillige fra klubben iført det rette sikkerhedsudstyr
07. september 2020 kl. 11:52
I Lundtofte Boldklub tager vi truslen fra corona-virussen meget alvorligt. Vi har over sommeren sørget for afspritning, coronavagter og begrænsninger for afstand og antal spillere på baner og i omklædningsrum.

Nyeste tiltag er at Boldklubben i fællesskab med Forældreforeningen har indkøbt en coronascanner – et apparat som ved hjælp af UVC-stråler dræber al virus.

Fremover vil vi møde et anlæg, hvor omklædningsrum, håndtag, møbler i cafe, køkken, toiletter, redskaber til træning og meget andet løbende (og helst dagligt) vil blive behandlet og holdt fri for virus.

Arbejdet bliver naturligvis udført af uddannede frivillige fra klubben iført det rette sikkerhedsudstyr. Scanneren er udviklet af det lokale firma EFSEN UV & EB TECHNOLOGY og er gennemtestet til at dræbe 99,9999% af al virus – ikke kun corona.