Cafe Bolden har brug for hjælp

04. april 2024 kl. 10:46

HJÆLP TIL CAFE BOLDEN

Vi har store udfordringer med bemandingen i Cafeen, så hvis du kunne tænke dig at blive en af holdet, er det lige dig, vi mangler, desværre er vi kun 3, der deles om alle vagterne P.T. og hvis I gerne vil blive ved med at komme til en åben cafe, skal der komme flere, der kan holde den åbent.

Måske er i nogen der kan deles om en dag, så man bare har en vagt hver fjortende dag, kunne også være en mulighed

TÆNK PÅ AT DET ER JERES BØRN I UNGDOMSAFDELINGEN, VI HJÆLPER

Vi bliver heller ikke yngre, så der skal en naturlig udskiftning til.

Arbejdsbeskrivelse for Cafe Bolden

Man møder mellem 16.00 og 17.00 alt efter hvilken ugedag det er, og går hjem når der ikke er mere at lave ca. kl.20.00

Lørdag og søndag møder vi som regel ind fra ca. kl. 9.00 og går hjem når der ikke er mere at lave.

Starter med at lave kaffe og the, og stiller frem til brugerne, og sørger for at fylde op.

Tænder op for olien til pomfritterne, og tænder toastmaskinen, det gør vi hver dag, pølse panden tænder vi op de dage vi ved der kommer mange, og køber pølser, ellers vil der være for meget spild, så er der selve salget, det lærer man hurtigt.

Rydder op, og fylder køleskab op, inden man går hjem.

Fejer og vasker gulv i køkkenet

Tørrer borde og stole af i klublokalet.

Holder maskinerne rene

Ved store arrangementer kan man godt få en ekstra tjans

Det kan være fodboldskoler

Ungdomsafslutning

Seniorafslutning

Julebanko spillet den 1. søndag i december

Oplæring sker hos os i cafeen, kom og tag en snak med os, hvis det er noget for dig.

Hilsen

Forældreforeningens bestyrelse