Sommerfest for klubbens yngste (U5 – U9), fredag den 15. juni

18. juni 2018 kl. 18:14

Fredage er altid dejlige på anlægget i Lundtofte, når de 5 yngste årgange i boldklubben alle træner er der masser af liv på anlægget og mange glade fodbolddrenge. Fredag den 15. juni var ingen undtagelse, men udover den normale træning var der arrangeret sommerfest for alle de yngste årgange. Det var trænerne på årgang 2010, Thomas og Kim, der havde taget initiativet til arrangementet godt bakket op af forældrene på årgangen, der stod ved grillen og i caféen.

Til børnene var der opsat kæmpe hoppeborg og lejet slushice maskiner – begge dele et kæmpe hit. På terrassen var der gang i grillen og der blev lavet store steaks og den berømte stadionpølse. Tilbehøret var kartoffelsalat, pastasalat og grøn salat, der var tilberedt af frivillige forældre på årgang 2010.

Til den dejlige mad blev der serveret en udsøgt vinmenu fra Theis-Vine, sponsoreret af den gamle Lundtoftedreng, Jacob Borg. Der skal lyde en stor tak til Jacob og Theis-Vine for den fine støtte til arrangementet og boldklubben. Den lokale slagter, JM-Køb på Kulsviervej havde leveret stadionpølser til indkøbspriser og Café 1104 i Holte Midtpunkt leverede lækre krogmodnede steaks også til indkøbspriser – tak til disse for at støtte arrangementet.

Udover Lundtoftes egne hold, havde årgang 2010 besøg af vores venner fra Brede IF. Der var arrangeret mini fodboldturnering og drengene fik nogle godt matchet kampe. På de andre årgange var den normale fredagstræning også erstattet af små minikampe internt på holdet.

Aftenen bød også på storkamp fra VM. Portugal-Spanien blev en målrig affære med bl.a. hattrick af Ronaldo.

Mange hjalp til med oprydningen og klokken 23.00 kunne de sidste tage hjem, oven på en lang dag. Alle havde hygget sig gevaldigt og mange spurgte til om det ikke kunne blive en årlig begivenhed.

En stor tak til alle frivillige, der gjorde arrangementet muligt. Det er skønt at mærke den store opbakning der er omkring ungdomsholdene i boldklubben.

ForZa Lundtofte

Thomas & Kim Trænere, årgang 2010 (U8)