U8 drenge (16)

Fodbold for årgang 2016

Hvem er vi?

Vi er en forening som er drevet af frivillige og gode kræfter. Vi træner efter de nye principper i dansk ungdomsfodbold ”bedre børnefodbold”, hvor boldberøringer, forældresamarbejde og gode oplevelser er i højsædet frem for resultater.

Lundtofte Boldklub har fokus på fodbold OG kammeratskab.

Sådan træner vi:

Træningen drives og udføres af forældre og har man lyst til at give en hjælpende hånd med til træningen eller være en del af trænerteamet, så henvender man sig blot til en af holdets holdledere. Jo flere vi er til at løfte holdet, jo mere vil vi kunne tilbyde børnene mht. træningsdage, stævner og turneringer mv.

Tag endelig fat i vores holdledere hvis I har spørgsmål.

Hvor og hvornår?

Vi træner hver fredag kl. 16.15 – 17.15 på Lundtofte Boldklubs boldbaner.

Adressen er Ravnholmvej 11-13, 2800 Kgs. Lyngby. (Ved Lundtoftehallen)

I forbindelse med ferie og helligdage melder trænerteamet ud om der er træning.

Praktisk info:

Mød op med dit barn i praktisk tøj efter vind og vejr.

Det er en god ide at investere i et par fodboldboldtstøvler og benskinner.

Medbring drikkedunk

Kommunikation:

Hvis I tilmelder jeres barn holdet, bedes I downloade DBU app ’KampKlar’ da vi kommunikerer herover i forbindelse med træning og turneringer mv.

Har du spørgsmål til ovenstående eller ønsker at komme til en prøvetræning, skal du være velkommen til at kontakte en af holdlederne.