Voksne mænd

Holdet "Lundtofte Boldklub: Voksne mænd, spiller bold igen" startede i sommeren 2016 med at træne 1 gang om ugen, men det blev hurtigt til 2 gange ugentlig året rundt - kun store mængder sne på banen kan forhindre en omgang bold.

Et hold for voksne mænd, dvs 45+, der for hyggens skyld mødes to gange om ugen og leger med den runde bold, ja måske kan det endda holde sukkersygen og de værste kilo på toppen væk.

For dig der engang spillede bold, men aldrig fandt holdet eller klubben, hvor du kunne komme igang igen. Så er her muligheden. Har du lyst til at prøve kræfter med at spille kampe, så leverer holdet spillere til klubbens superveteranhold, der deltager i en 8-mands turnering forår og efterår.

Hvad enten du starter på 0 eller bare har lyst til at spille lidt mere, ønsker at bruge en onsdag aften eller lørdag formiddag med ligestillede, et par timer væk fra konen eller bare holde dig lidt i form.

Vi spiller hver onsdag kl. 18-19.30 og lørdag kl. 10.30-12.00 på kunstbanen i Lundtofte.

Tillmeldingen foregår via Facebook gruppen: "Lundtofte Boldklub: Voksne mænd, spiller bold igen" og ellers kan holdlederne/indpiskerne Anker og Morten træffes på 2163 7919 eller 2811 7950.