Årets ungdomstrænere

31. oktober 2017 kl. 06:39

På den sidste søndag i oktober blev trænerne for årgang 2010 Thomas Holst Vester og Kim Wassmann sammen kåret som årets ungdomstrænere i Lundtofte Boldklub. Thomas sad i en flyver på vej hjem fra USA, så det blev Kim som modtog gaverne som blev overrakt af formanden for Forældreforeningen Leif Christiansen.

Formand Claus begrundede blandt andet valget med følgende ord: “Kim og Thomas leverer supertræning på en meget aktiv årgang. Det er altid en fornøjelse at se træningen på årgang 2010, hvor der trænes efter principperne i bedre børnefodbold med masser af berøringer, driblinger, vendinger og skud på små baner. Thomas er også leder af vores mikrofodboldskole, og Kim tager ansvar i klubben med deltagelse i sponsorudvalg, vagter til 6-dags løbetog Kim snuppede også lige en ekstra tjans på den nyligt afviklede efterårscamp i Lundtofte”.

Forza Lundtofte

Claus