Veteraner - vi går i bad sammen

04. oktober 2017 kl. 07:10

Første halvleg starter 18.30, 10 spillere, en træner, en tilskuer og en skribent. Seniorerne træner ved siden af, Gitte & Peter har endnu engang fyldt kantinen, cafeen, tutten, mødestedet. JA, Lundtofte Boldklub emmer af liv og glade fodboldspiller, ung som gammel, far, mor, sønnike eller datter.

Claus H. skyder på mål, Thomas fikserer og hopper elegant over bolden, jubiii 1-0

Skud fra modstanderen HG Michael får ved hjælp af nakken/hoved loppet bolden over Olsen. 1-1

Langskud fra Claus fladt, i venstre side og meget yderligt, uden chance for keeperen STÆRKT 2-1

Halvleg

Peptalk var vist det kan vi vist godt gøre lidt bedre, lad nu bolden gøre arbejdet en smule hurtigere

Sune laver et lille frispark, det skal brormand ikke være alene om, så Kåre laver også et lille et, men dette er i en rimelig gunstig position, de sparker den dog direkte i muren. Jacob spiller Sune, hurtig aflevering til Thomas, der BANKER den tæt forbi mål. Vi får et hjørne og her afslutter Sune særdeles kompetent, uden det dog resulterer i noget på måltavlen. De får en del chancer og spil, Høje Gladsaxe yder modstand denne gang, men det hjalp dem at de også blev 10 spillere til kampen. Thomas sparker den tæt forbi mål. Der er en del frispark men dommeren hopper ikke med på al deres brok. Flemming er alene i forsvaret med 2 modstandere, men ekspederer bolden væk med sublim overblik, flot flot forsvarsspil. Men pludselig GH Peter scorer på hoved 2-2

Heldigvis bliver bolden spillet op Thomas modtager den, laver en tæmning, så var den første modstander sat, dribler forbi målmanden, så er der frit mål, YES sikker scoring 3-2

Men intet er sikkert, Gladsaxe får hjørne, de har bolden lige lovligt meget, vi tager ikke de rigtige beslutninger, og nu er der 10 minutter tilbage, vi plejer at vinde stort i anden halvleg, men det ser ud til at det skal blive spænding til det sidste denne gang. Men hovsa hvad sker der, Olsen styrer slagets gang i målet og kommer med positive tilråb!!! Nu er vi oppe i den anden ende, Tue dribler, men sparker desværre bolden op i himlen. Igen frispark til GH, senere får de hjørne, men hvad sker der her, spilleren glider hen i bolden og falder pladask på den våde bane, senere har Olsen igen en redning, pu-ha så tæt har det ikke været med Gladsaxe Hero i lang tid, men sikkert får vi hevet sejren i land. Men hovsa hvad skete der med overskriften ”vi går i bad sammen” her i Lundtofte Boldklub, ja det må stå tilbage i det uvisse, regnen blev væk, så vi blev slet ikke så våde at vi skribenten og træneren blev nød til at gå i bad, men nøjedes med at stå i omklædnings-rummet, fejre 3. halvleg og være misundelig på spillerne der alle gik i bad sammen!

Teining