Seniorernes five-a-side 2018

26. november 2018 kl. 20:22

Lørdag d.24.november var op imod 60 mand samlet til den efterhånden traditionelle 5-a-side turnering under kyndig ledelse af Kim Rasmussen og Tim Madsen, og i år var dagen omdøbt til "Holst testimonial", da det var Mortens sidste dag som træner. Deltagerne bestog af 2 U19 spillere, mange seniorspillere, tidligere spillere og et stærkt kontingent fra "de voksne mænd".

Vejret var perfekt, og der blev gået til den i en god ånd og efter en lang dag med fodbold havde Gitte, Peter og Torben enndu en gang sørget for dejlig mad, og en god gang flæskesteg mm blev nydt af de mange sultne mænd. Forældreforeningen sørgede som altid for, at alle fik mad og drikke i god Lundtofte ånd, og Kim og Adam holdt 2 meget intense taler for den afgående Holst, og sidst men ikke mindst blev klubsangen afsunget med Tefke og Rasmussen i spidsen for fuld udblæsning.

Tak til alle for en hyggelig dag.

Forza Lundtofte

Claus