Tirsdagsspisningen starter 9/4

24. marts 2019 kl. 14:31

De seneste sæsoners bragende succes med fælles spisning om tisdagen fortsætter. Vi satser på, at banerne åbner i den anden uge af april og at sulten så er tilbage, og det må vi reagere på.

Tirsdagsspisning er derfor tilbage igen i dette forår med ”sæsonpremiere” tirsdag den 9. april.

Det betyder, at man hver tirsdag – på nær enkelte undtagelser – for et overkommeligt beløb kan få et solidt aftensmåltid i klubben frem til den 11. juni, hvorefter køkkenteamet bag går på sommerferie. Nærmere info om præcise datoer, menu og andet praktisk kan findes i fanen ’Tirsdagsspisning’ her på siden.

Tilbage er så blot at sige, at vi glæder os til at se jer i kantinen i Lundtofte Boldklub i løbet af foråret 2019.

Se datoer og menuen her