Vi støtter Lyngby Fan Trust

12. marts 2018 kl. 20:49

Som de fleste ved, har Lyngby Boldklubs professionelle afdeling været i økonomisk modvind, men heldigvis ser de ud til at være reddet takket være lokale sponsorer og ildsjæle. Nogle af ildsjælene har stiftet Lyngby Fan Trust, som samler penge ind til støtte for Lyngby Boldklub. Bestyrelsen i Lundtofte Boldklub har besluttet sammen med Forældreforeningen at støtte Lyngby Fan Trust med et mærkbart beløb dels som støtte og dels som tak for det gode samarbejde med Lyngby Boldklub, hvor vi har en løbende god kommunikation, hvor vi kan trække på Lyngby Boldklubs trænere, og hvor vi ikke mindst har mulighed for at invitere vores egne medlemmer gratis til superligafodbold hveranden weekend på Lyngby Stadion.

På billedet overdrager John Tefke, Lundtofte Boldklub, donationen til Kenneth Stricker. Lyngby Fan Trust kvitterede med nedenstående opslag på deres Facebook side:

Lyngby Boldklubs lokale samarbejdsklub Lundtofte Boldklub, har med en meget generøs indbetaling, i samarbejde med Forældreforeningen i Lundtofte Boldklub her til morgen sikret, at vi efter blot 1 uge nu har rundet vores første delmål på 50.000 kr.

Lundtofte Boldklub er en af samarbejdsklubberne i DBU Topcenter projektet, og er samtidig stedet, hvor b.la. Birger Jørgensen og Tommy Petersen fra den nye ejerkreds har spillet fodbold i deres unge år.

Lyngby Fan Trust takker ydmygt for det flotte bidrag fra Lundtofte - samt alle de flotte bidrag, i som medlemmer af trusten har lagt til os. Vi glæder os til de kommende 4 uger, og håber på at den flotte start kan følges op, så vi måske kan runde 100.000 kr.

De bedste hilsner Kristian Rosendahl og Kenneth Stricker