Tirsdagsspisningen - en kæmpe succes

14. maj 2018 kl. 08:01

Tirsdagsspisningen er en kæmpe succes, og rekorden blev vist slået, hvor Gitte, Torben og Peter diskede op med 90 portioner, men det er vist også absolut maksimum. Beklager, at der sommetider er udsolgt, men husk, at det er frivilligt arbejde, hvor folk drøner hjem fra arbejde for at nå at lave mad til så mange som muligt. Sidste tirsdag var der fornemt besøg, da den såkaldte "tryghedsskabende gåtur" kiggede forbi og spiste med, og de skal være så velkomne. Gruppen består af Sune SSP medarbejder, Helle leder af fritids- og ungdomsklubben, Frank fra ejendomskontoret i Lundtofteparken og Martin fra Nordsjællands Politi. Alle roste den hyggelige stemning i klubben på en dejlig sommeraften. KÆMPE tak til de aktive folk bag tirsdagsspisningen.

Forza Lundtofte

Claus