Tirsdagsspisning starter efter påske

12. marts 2018 kl. 20:59

De seneste sæsoners bragende succes med fælles spisning om tisdagen fortsætter. Vi satser på, at når påsken er overstået og den første uge af april er gået, så er sulten tilbage, og det må vi reagere på.

Tirsdagsspisning er derfor tilbage igen i dette forår med ”premiere” tirsdag den 10. april.

Det betyder, at man hver tirsdag – på nær enkelte undtagelser – for et overkommeligt beløb kan få et solidt aftensmåltid i klubben frem til den 20. juni, hvor køkkenteamet bag går på sommerferie. Nærmere info om præcise datoer, menu og andet praktisk kan findes i fanen ’Tirsdagsspisning’ her på siden.

Tilbage er så blot at sige, at vi glæder os til at se jer i kantinen i Lundtofte Boldklub i løbet af foråret 2018.

Se datoer og menuen her