Forældreforeningen overgår sig selv

17. marts 2018 kl. 08:59

I forbindelse med Forældreforeningens generalforsamling fredag den 16. marts kunne man overrække en rekordstor gave på hele 135.000 kroner til ungdomsafdelingen i Lundtofte Boldklub. Det var derfor også en meget glad og taknemmelig formand, Claus Abildgaard som på klubbens vegne takkede Forældreforeningen.

Pengene er med til at sikre, at vi med kommunens billigste kontingent kan tilbyde alle drenge og piger en sund fritidsaktivitet i det daglige og weekendture, udlandsture og andre arrangementer til en pris, hvor alle kan være med. Den flotte gave er også med til at sikre, at Lundtofte Boldklub kan tilbyde kontingentfrihed til flygtningebørn og andre, der har det økonomisk svært. Dette er en del af Lundtofte Boldklubs DNA og noget vi med gaven fra Forældreforeningen kan blive ved med at tilbyde.

Der findes ikke ord, der er store nok til at beskrive den betydning Forældreforeningens indsats har for ungdomsafdelingen i Lundtofte Boldklub.

Tusind tak for den flotte gave.