Fodbold for årgang 2013-14

12. marts 2018 kl. 21:10

Lundtofte Boldklub tilbyder alle børn og forældre, at deltage på et nystartet hold for årgang 2013-14.

Vi træner efter de nye principper i dansk ungdomsfodbold ”bedre børnefodbold”, hvor boldberøringer, forældresamarbejde og gode oplevelser er i højsædet frem for resultater. Udover at lære at spille fodbold, får dit barn samtidig en god motorisk udvikling gennem træningen.

Børn fra årgang 2014, som har meget lyst til at gå til fodbold, er meget velkomne - vores erfaring siger, at nogen er helt klar, andre skal måske vente et år, men kom og prøv jer frem.

Kom og få en god oplevelse sammen med dit barn. Vi træner, som hovedregel hver fredag kl. 16.15 - 17.15. Første gang er:

Fredag den 13. april kl. 16.15

hvor vi afslutter med lidt grønt og vådt til ganen.

Når vi træner, er forældrene hjælpere ved øvelserne. Træningen bliver i starten ledet af en erfaren klubtræner, men vil senere i forløbet, ca. ved sommerferien, blive overtaget af forældrene med klubtræneren som vejleder.

Mød op med dit barn, i praktisk tøj, og få nogle gode oplevelser i dit lokalområde - ”måske møder du naboen”. Som udgangspunkt optager vi kun børn der bor i Lundtoftes naturlige nærmiljø.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte John Tefke på 50511131 eller tefke@webspeed.dk - eller besøg vores hjemmeside

Børn fra årgang 2012 og ældre træner også denne dag, så mød gerne op, det er aldrig for sent.

På gensyn i Lundtofte Boldklub, Ravnholmvej 11-13. (ved Lundtoftehallen)