DANMARK - MEXICO

15. juni 2018 kl. 17:39

Lundtofte Boldklub fejrer de frivillige med hyggelig aften på Brøndby Stadion.

Lørdag aften sørgede 50 frivillige fra Lundtofte Boldklub for at sende landsholdet godt afsted til VM i Rusland. Takkket være fremragende samarbejde med og sponsorstøtte fra firmaet V8 og Morten Baunsgaard var det muligt at invitere 50 ildsjæle til en skøn sommeraften med god fodbold, god mad og socialt samvær i Michael Laudrup Lounge på Brøndby Stadion.

I bestyrelsen har vi længe ønsket at invitere til et arrangement for at sige tak til os alle, og pludselig var muligheden der, da DBU endelig besluttede at kampen mod Mexico skulle spilles i storkøbenhavn.

Vi havde trænere, holdledere, særligt aktive forældre, bestyrelsesmedlemmer, sponsorer, samarbejdspartnere, frivillige fra 6-dags løbet og folk fra forældreforeningen med, og vi synes selv, at det var en kanonhyggelig aften, hvor der også blev lejlighed til røverhistorier fra Sepp Piontek om de gode gamle dage i Mexico 86. Forza Lundtofte og tak til alle for en dejlig aften.

På bestyrelsens vegne Claus

Tak til Troels for billederne