Fodboldskolen sluttede varmt og vådt

06. juli 2015 kl. 11:59

Årets tema - brasserfodbold - gav en ny vinkel på fodboldskolen, hvor der blev lagt endnu større vægt på leg og spilintelligens, end vi plejer. Og DGI instruktørerne, som lagde vejen forbi, var godt tilfredse med det de så, og synes at spillerne var meget motiverede og klar til at lære nyt - dejligt at høre.

Efter en uge med masser af træning under en brændende sol og med temperaturer op mod de 30 grader var vandkampen fredag den perfekte kølende afslutning på en herlig uge. Både trænere og spillere var gennemblødte efter ½ times vandkamp, hvorefter Forældreforeningen bød på popcorn og juice mens spillerne fik deres diplomer og bolde udleveret.

For at en fodboldskole med op mod 100 deltagere kan blive en succes skal mange ting gå op i en højere enhed, og i år må man sige, at alt klappede. Dette skyldes især Forældreforeningen, som skal have en KÆMPE tak for deres indsats i køkkenet, hvor de sørgede for, at mere end 60 spillere og alle trænerne fik frokosten serveret kl. 12.

Og så skal der også lyde en stor tak til Daglig Brugsen i Ørholm, der havde sponsoreret frugten, som i år var af en meget bedre kvalitet end den, vi tidligere har fået leveret via DGI/Fanfrugt

Og til sidst - selvfølgelig - en kæmpe tak til årets trænerteam. Uden Jer ingen fodboldskole. I gjorde det fremragende.

Bagest fra venstre: Jonathan, Alexander, Sebastian, Jonas, Anton, Jonas og Valdemar

Forrest fra venstre: Thierno, Yousef, Mads, Mostafa, Jeppe og Laura

God sommer til alle spillere og trænere. Jeg håber vi ses til næste år.

Forza Lundtofte